lørdag den 25. april 2009

Hvad sker der her....

Naa saa kom der lige lidt flere billeder ind.
Hvad har vi saa lavet siden sidst..
Jo Ditte slaebte Klaus med i Lone Pine Koala park, men han var ikke meget for det foers, men da han foerst havde holdt en koala blev han bloed i knaeene.. saa nu skal jeg gaa og hoere paa at han gerne vil have en koala :-)
Saa har vi vaeret i biffet en par gange, det er saa billigt. Monster Vs. Aliens er bare sjov, Knowing - troede slutningen var en joke, men nej nej det var en rigtig "Hollywood" slutning :-)
Klaus er ved at tage dykkercertificat, haft sit foerst dyk i havet i dag, hvor han saa en skildpadde.. jeg krydser fingre for at jeg ogsaa ser en naar jeg skal med ud og dykke i morgen.
Vi har ogsaa haft vores foerst uheld hernede. Jeg er styrtet paa cyklen, og inden der er nogen der siger noget, nej jeg var ikke fuld. Saa jeg har gaaet og humpet de sidste par uger.
Og saa er jeg jo blevet ansat i et sygeplejevikar bureau hernede.. skal begynde naar vi kommer hjem fra Tasmanien.. det er noget anderledes en hjemme i danmark, saa skal ud og koebe en marine blaa nederdel og nye sko.. de gaar meget op i hvordan vi skal se ud.. men glaeder mig da til at se hvad der er for noget og om jeg overhovet faar nogen vagter :-)


Saa er der faktisk ikke sket saa meget mere, det er jo blevet hverdag hernede. Klaus knokler med sit projekt og Ditte humper rund og goer rent :-)

Men de naeste par uger er booket helt op. Vi skal ud og dykke i morgen, onsdag skal vi ind og se musicalen Chicago, men foerst lige ud og spise god mad. Paa fredag tager vi saa til Noosa med en flok fra uni. Vi er 5 som skal have lektioner i surfing, vi har heldigvis 3 dages undervisning, saa der skulle vaere en chance for at laere det.. :-) og torsdag d. 7 tager vi Flyet til Hobart paa Tasmanien, hvor vi har planlagt 12 spaendene dage.. men alt det skal i jo nok koere om naar vi kommer tilbage.

Haaber i har det godt i danmark, vi kan jo laese at sommeren er paa vej, hernede er det ved at vaere efteraar.. men vi har stadig 27 grader om dagen.. ja lidt blaer skal der til :-)

4 kommentarer:

  1. Dette er en proeve..

    SvarSlet
  2. Dette er også en prøve. Til lykke med jobbet, Ditte, og god tur til Tasmanien. Man kan jo godt blive lidt misundelig når man læser om dykning og surf osv. Det kan slet ikke blive juni hurtigt nok.
    Kærlig hilsen
    Georg

    SvarSlet
  3. Så vil jeg også prøve... Har lige set Knowing... jeg tænkte ofte at nu kan jeg forstå hvad Klaus mener, men bedst som man tror at det ikke kan blive værre, så bliver man sgu alligevel overrasket over hvor uendelig dårlig slutningen er! Håber ellers I har det godt! Vil anbefale at i ser nogle lidt bedre film... Kan anbefale Baader Meinhof Komplekset! Glædelig 1. maj... Jeg skal nok drikke en bajer for hver af jer i fælledparken!
    Kh. Jeppe

    SvarSlet
  4. Hej med jer!

    Vi har stadig sommervejr her hjemme endnu, men der kommer snart regn, siger de, men det har heller ikke regnet hele April måned, så her er tørt. Her går det godt, vi skal have Steffen, Monica og de 3 børn til spisning i aften. Håber I har det godt, men det ser det da ud til.
    Prøv at gå ind på landsbyhuset.blogspot.com
    Mange knus moster og Bent

    SvarSlet