lørdag den 25. april 2009

Lone Pine Koala Sanctuary

Ditte's favorit dyr en wombat - haaber vi faar en masse af se paa tasmanien


Altsaa man tror de er saa stille de koalaer men ham her (den virile han) var saa aktiv at man ikke kunne faa et godt billede ;-)

De var overalt - og de er bare soede..


Mor og barn



Harry Potter ugle





Og saa skulle vi have lidt mad..




Altsaa hvis jeg ikke var skruk foer saa var jeg det i hver fald bagefter



Bare smil saa tror de vi har det sjovt..




Saa kom barnet frem i Klaus alias karate kid



Mums



AAh det er en soed pige, med godt mad.



Hvor dum tror du jeg er.. jeg ved godt hvor den haand har vaeret foer..



ok, smager nu meget godt..



Find dyret - og vind et ophold i Ditte's og Klaus' gaestevaerelse :-)





Jeg elsker bare at vaere taet paa dyr..












2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. der var fejl i den første prøver igen.
    troede ikke du ku li lam..... Ditte

    SvarSlet