mandag den 5. oktober 2009

Perth til Kalbarri (24 august)

Foerste dag paa min 21 dagstur mod Darwin.


Rejsebureauet havde desvaerre glemt mig om morgenen, saa ventede 1 time paa dem, men var saa heldig at blive underholdt at en masse flotte fugle.



Foerste stop var "The Pinnacles" i Nambung National Park, 250 km nord for Perth.
Det er meget vildt at se alle de limestone pillars - de er overalt hvor man kigger hen.



Vores lille 4 wd

Naeste punkt paa dagens program var "Sand boarding" ved Sandy Point i Jurien Bay Marine Park. Det er mig der er paa vej ned der. Det var super sjovt. Men alle fandt sand de underligste steder paa kroppen flere dage efter.

Mit lille board

Min lille fine fod :-)

Traeet er skam levende - men paa grund af de meget kraftige vinde herover i w.a. som det konstant er udsat for, kommer det til at ligge ned.. Kaldes Leaning Tree og er et River Gum trae.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar